14 Eylül 2017 Perşembe

JPA Anotasyonları

Giriş
JPA anotasyonları için şu satırı dahil etmek gerekir.
import javax.persistence.*;
Entity
JPA @Entity Anotasyonu yazısına taşıdım.

Table
JPA Table yazısına taşıdım.

Column
JPA @Column Anotasyonu yazısına taşıdım.

Enumerated
JPA @Enumerated Anotasyonu yazısına taşıdım.

GeneratedValue
JPA @GeneratedValue Anoyasyonu yazısına taşıdım.

Id
JPA @Id Anotasyonu yazısına taşıdım.

JoinColumn
JPA @JoinColumn Anotasyonu yazısına taşıdım.

NamedQuery
Şöyle yaparız.
@Entity
@NamedQuery(name="NodeType.FetchNodeTypes", query="Select C FROM NodeType")
public class NodeType {...}
Bu sorgu daha sonra EntityManager.createNamedQuery() metodu ile kullanılabilir.

NamedNativeQuery
Şöyle yaparız
@NamedNativeQueries({
  @NamedNativeQuery(name = "Card.findPrefix",
    query = "SELECT DISTINCT(FLOOR(c.number/10000)) FROM Card c")
Bu sorgu daha sonra EntityManager.createNamedQuery metodu ile kullanılabilir.

Embeddable
JPA Embeddable yazısına taşıdım.

IdClass
JPA IdClass yazısına taşıdım

Temporal
JPA @Temporal Anotasyonu yazısına taşıdım.

Transient
Şu satırı dahil ederiz.
import javax.persistence.Transient;
Açıklaması şöyle
This annotation specifies that the property or field is not persistent. It is used to annotate a property or field of an entity class, mapped superclass, or embeddable class.
Version
JPA @Version Anotasyonu yazısına taşıdım.

OneToOne
JPA OneToOne İlişki yazısına taşıdım.

OneToMany
JPA ManyToOne İlişki yazısına taşıdım.

ManyToMany
JPA ManyToMany İlişki yazısına taşıdım.

@MappedSuperClass
@MappedSuperClass yazısına taşıdım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder