constructor
Şöyle yaparız.
Şöyle yaparız.
Şöyle yaparız. strokeRect() gibi metodların ne kadar döndürülerek çizileceğini belirtir.
Şöyle yaparız.
Şöyle yaparız. fillRect () gibi metodların şeklin içini doldurmak için kullanacağı rengi belirtir.
strokeRect() gibi metodların şeklin çerçeveini çizmek için kullanacağı rengi belirtir.
Örnek
Şöyle yaparız.
Şöyle yaparız. setStroke() ile belirtilen renkte dikdörtgen çizer.
Şöyle yaparız.
GraphicsContext gc = canvas.getGraphicsContext2D();
fillRect metoduŞöyle yaparız.
gc.fillRect(0, 0, canvas.getWidth(), canvas.getHeight());
rotate metoduŞöyle yaparız. strokeRect() gibi metodların ne kadar döndürülerek çizileceğini belirtir.
gc.rotate(15);
save ve restore metoduŞöyle yaparız.
gc.save(); // Save default transform
Affine rotate = new Affine();
rotate.appendRotation(90, canvas.getWidth()/2, canvas.getHeight()/2);
gc.setTransform(rotate);
gc.drawImage(snapshot, 0, 0);
gc.restore(); // Restore default transform
setFill metoduŞöyle yaparız. fillRect () gibi metodların şeklin içini doldurmak için kullanacağı rengi belirtir.
gc.setFill(Color.LIGHTGRAY);
setStroke metodustrokeRect() gibi metodların şeklin çerçeveini çizmek için kullanacağı rengi belirtir.
Örnek
Şöyle yaparız.
gc.setStroke(Color.RED);
Örnekgc.setStroke(Color.BLUE);
setStroke metoduŞöyle yaparız. setStroke() ile belirtilen renkte dikdörtgen çizer.
gc.strokeRect(0, 0, canvas.getWidth(), canvas.getHeight());
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder